Tuesday

Vilken dag det varit! Sov dåligt förra natten, sammanlagt typ 4 timmar, och nu är jag äntligen i sängen och klockan är över midnatt. Huh. Har så gott som hela dagen skrivit på skoluppgifter och mitt huvud är nu helt tomt. Förstår inte varför man alltid måste lämna allt till sista minuten.. Med dålig nattsömn + att man fått tänka mycket, ja de är ingen bra kombination.. Dessutom så finns det i vissa ämnen så lite fakta på svenska som hör till Finland så man får oftast läsa på finska/engelska och översätta, så de tar alltid mycket mer tid. Ibland känns de faktiskt som att jag inte kan riktigt något språk alls... Tog en paus imellan och träffade Gabi och var på RPV. Jag tror jag inte kommer komma upp ur sängen imorgon, dagens RPV timme kändest så tung.



Någon som har tips var man kan finna motivation? Speciellt då den är helt på zero




Jag var på bibban hela förmiddagen men då jag kom hem böt jag genast till min mysdräkt, så himla skönt! Jag tänkte faktiskt ta en powernap men stod emot och skrev istället.



Några av kanske dagens 10 snappar.. Nu är jag helt slut i kropp och knopp så det är dags för mig att sätta undan telefonen och försöka börja sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0