Last week

Det har hänt så mycket under den senaste veckan! Är så lycklig över att Fanny är i Vasa i två veckor nu. Jag hade hela förra veckan så jäkla mycket program hela tiden så bra så man har hunnit hem och sova. Bilderna under berättar mer.


Bild från en lunchdate.



Jag har pluggat, (dock inte så mycket som jag borde ha gjort!)


Träffade på Miikka en dag i trafiken, hah!


På torsdag var vi på match med Fanny och Kirsi.


Min älskling <3



Bild från matchen.



Helgen började med mys på fredag på WH, tillsammans med världens bästa tjejer och sen fick vi också sällskap av Topi, Viittis och Olle. 



Bild från lördagmorgon.



Inge smink på bilden ovan. Någon har någongång frågat om jag kan ladda upp en sån bild snd here you are :)



Här ser ni mina 6 bästa vänner! Ni är det bästa jag vet! 



Så mycket kärlek på dessa fina




Alla snyggingar före vi for på Cheeks keikka! Dessa tjejer är guld






Jag är så lycklig för alla människor jag har runt om mig, man kan aldrig säga det för många gånger! 







Några bilder från Cheeks keikka.



Igår for vi till Fannys villa och hade söndagsmys.


Så skönt! 

Ännu denhär dagen har varit lite slö men imorgon är det dags att ta tag i vardagen igen. Förlängda helger är guld! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0