Update

Det kan seriöst inte gått en vecka igen sedan jag bloggade sist? Förstår inte hur tiden går så sjukt fort. Jaa vad har jag månne gjort? 



Varit på morgon spinning tillsammans med Emmi, det är redan en vecka sedan imorgon.



Besökt frissan eftersom mitt hår var i så dåligt skick. Fick så himla bra betjäning på Flow och personalen var trevlig. Det var första gången jag var dit.



Slutresultatet var mörkare i roten och ljusare mot topparna. Så nöjd!



Har även hunnit vara och hälsa på fina Kirsi. 



Gymmat med Laura.



Träffat bästa Ade och Lillis, som var i Vasa över helgen.



Varit glad över att det varit lördag.



<3 



På lördag var vi på bio med dessa fina tjejer, efter det for jag ännu ut en stund med Emilia, Ansku och Mäky. Hade en helt super rolig spontan utekväll :) 





Söndagens snapchat. Haha! 




Söndagens feels på kvällen.




Igår var vi på lenkki med Niksu i gamla
vasa.



Bland annat vid gamla vasa kyrka.



Idag har jag jobbat, städat, träffat Ansku och kvällen avslutades på lenkki tillsammans med Emmi och hennes hund iitu. H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0