Bilder

Dålig uppdatering, I know. Nu kommer jag ladda upp bilder igen från den senaste tiden och berätta lite vad jag gjort.
 
 
 
Skoluppgifterna bara svämmar över.
 
 
 
Någon som har några bra ideer?
 
 
 
 
På lördag hade vi kalender fotografering.
 
 
 
 
En timme senare efter springmattan..
 
 
 
 
På onsdag höll Emilia benträning för mig och Laura. Det var as jobbigt. Nu har jag till och med svårt för att gå.
 
 
 
 
Igår var vi med Laura på bodystep, gillar minst bodystep av alla lesmills timmar. Men nya programmet vat helt okej, och det blir alltid så mycket bättre då Aino håller timmen!
 
 
 

Från gårdagens träningar.
 
 
 
Började idag dagen med Niksu på Öjberget. Sprang 6 gånger upp och ner för backen, efter det gick det bara inte mer. Har brukat springa 10, men eftersom jag tränat så mycket under den här veckan så sa kroppen nej. Men jag är nöjd. Har just ätit lunch och ska befinna mig 14 på jobbet. Imorgon jobbar jag morgon och efter det tänker jag bara ligga på soffan och inte göra nåt. Trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0