Borta bra men hemma bäst

Nu är det en och en halv dag kvar av min loma typ. Som bäst befinner jag mig i Kina. Ska jag vara helt ärlig så har jag nog aldrig väntat så här mycket på att komma hem från en resa. Mest av allt saknar jag mina fin fina vänner som är mer än guldvärda, och en stor del av dem får jag träffa på lördag då vi ska fira bästa Nicolina. Jag väntar på de så mycket! Jag får rill och med lite ångest då jag tänker på den jobbiga flygresan hem, usch. Som tur är jag bra på att sova på flyg så ska försöka sova hela vägen hem. 



Det är kul då ni ställt frågor, och ni får gärna ställa flera. Svarar på frågestunden nästa vecka antagligen. :)

Kommentarer
Postat av: Observer

Kitty när fyller du 23 år?

2015-10-21 @ 18:30:39
Postat av: Anonym

Vad studerar du, vad skulle du vela jobba med i framtiden? :)

2015-10-22 @ 20:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0