if you snooze you lose

Jag känner mig så gammal. Jag uppskattar sömn så mycket mer än förr. Jag älskar att sova, bland det bästa som finns. Då man varit och tränat finns det inget bättre än att gå och sova tidigt och låta kroppen vila ut ordentligt, jag mår så otroligt bra av det. Två dagar i rad nu har jag satt bort telefonen exakt klockan 9, satt fast ögonen och nästan genast efter det har jag somnat. Gjorde också upp en ny regel, att inte kolla på telefonen om jag vaknar på natten och måst på wc. Det har jag också hållit, och man har somnat om så snabbt igen, och på mornarna har jag varit så pigg! Har båda dagarna vaknat innan klockan ringt och tänkt att jag kan stiga upp nu, och inte lämna och ligga / snooza i onödan. Fick till och med lite ångest då jag jobbar kväll idag, och slutar jobbet först 21:30, jag tänkte att då har jag ju i två dagar redan sovit en halvtimme, haha. De kommer bli lite segare att somna ikväll men får hoppas att det går bra!
 
 
 
bild från sommaren
(på bilden mår jag otroligt bra, så jag tycker den passar in med den här texten)
 
Prova ni också på att gå och sova tidigare, och ni kommer känna hur utvilade ni vaknar! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0