vad hände ihelgen?

Till en början vill jag be om ursäkt för att jag bloggat så dåligt. Har inte bara hunnit/ och kanske lite lathet också.
 
 
 
Bild från den andra natten på jobbet. Nätterna gick super fort. Då jag jobbade skrev jag kandi och sökte sommarjobb typ.
 
 
 
 
Känslan då man får fa hem och sova efter ett nattskift, oslagbart! (och det bästa är ju att veta alla andra just typ kommit till jobbet, eller är påväg.)
 
 
 
 
På lördag hade vi 5 timmars cheerträningar!
 
 
 
 
På lördagkväll var det Lotta & Ikus förlovning på schemat! Team Kallio hade bestämt sig för att vara nyktra den här gången, det gick bra och hade hur kul som helst ändå!
 
 
 
 
Det blev ganska enkel sminkning. Mina egna fransar ser för jävliga ut efter att haft fransförlängninar sen sommaren, nonstop. Bestämde mig för att ha paus en stund. Det ser alltså inte bra ut att sminka ögonen mycket eftersom att fransarna är så korta. Men blev rätt så nöjd ändå!
 
 
 
 
 
Ända bilden jag fick aikaseks att ta! Men tack för en helt super fin förlovningsfest var det serverades massa god mat, och massa härliga vänner var på plats!
 
 
 
Kvällens sista snapchat. Varför snappar jag alltid på finska? Började just fundera. Säkert för att de flesta kan finska? Eller för att jag har mer finska vänner på SC. Dont know?! Men bra att de som är finska och läser min blogg förstår nåt smått iallafall. Hehe!
 
 
 
 
På söndag började vi morgonen med lenkki tillsammans med Emilia!
 
 
 
På söndag kom mummi också och julstädade åt mig, så lyx!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0