onsdag

Igår började jag min dag med gym. Jag hade många tankar som snurrade runt i huvudet och tänkte att jag behöver annat att tänka på så jag for till gymmet och tränade benen och rumppan. Gårdagens träning känns verkligen idag, bra så jag kan sitta ner. Haha! Efter benträningen så var jag ännu i solariet och infrabastun, så avslappnande och skönt!
 
 
 
Gårdagens lunch
 
 
 
Och mellanmål.
 
 
 
 
Vi var med mami till matbutiken igår, och hon köpte kylskåpet fullt med mat åt mig, och rosor. Så snäll ♥
 
 
Dagens outfit.
 
 
 
 
Idag hade vi tent i statistik. Jag fattade 0. Omtent här hej! Jag tror seriöst jag aldrig lämnat in ett tomt tentpapper... förrän idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0