Min vardag, just nu

Atm befinner jag mig på nattjobb. Har senast jobbat natt sommaren 2014, blev tillfrågad och jag tackade ja, eftersom jag inte hunnit jobba på länge mitt från all skolstress, och pengar behövs alltid. Tänkte att jag bloggar ett snabbt inlägg och fortsätter sedan skriva på kandin. Jag har kommit igång med kandin rätt så bra, och mitt ämne är super intressant som Janina hjälpte mig med. Men är som vanligt ute i sista minuten, men ja, jag jobbar bäst under press. Fast jag hur försöker lära mig att börja i tid, så nej det funkar inte.
 
 
Annars då? Vi har mycket träningar från cheerleadingen, och det tar mycket tid. På gymmet försöker jag ändå hinna gå minst 3 gånger i veckan, fast denna vecka tror jag det blir omöjligt. Så, så ser min vardag ut för tillfället. Vad jag väntar på jullov.
 
 
 
 
Jag är säkert världens lataste på att laga mat? Jag tycker det är onödigt att laga åt mig själv. Så på senaste tiden har jag så ofta köpt en ceasarsalladspåse och tillsatt något kött dit, och lite gurka och grynost. Super gott, och lätt!
 
 
 
Dagens quote
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0