Halloween

På både fredag och lördag blev det halloween firas. På fredag firade vi med middag hos Eskolats och på lördag med tjejerna hos Ina! På lördag blev det inga bilder alls, och på fredag tog jag några på mig och Janina.
 
 
 
 
Vad gjorde jag annat på helgen? Jag var på spinning på lördag morgon, åt god mat, agerade coach åt mitt kommande lag, hängde med familjen, jobbade lite, och fick besök från Iisalmi. En toppen helg med andra ord!
 
 
 
 
Den nya veckan har börjat på bästa sätt, igår var en härlig chilldag med bland annat god mat och bra sällskap, och på kvällen hade vi öppna träningar, var det var en del folk och såg på.
 
Idag provade jag på Pilates för första gången och det var ganska tungt för de djupa musklerna, nu som bäst sitter jag på bibban och ska snart ta itu med skoluppgifter. Tänkte att jag måst uppdatera bloggen lite först, min macbook har varit jobbig på senaste tiden och jag har haft svårt att föra över bilder till datorn, så resebilder kommer antagligen i något skede. På frågestunden har jag börjat svara lite också!
 
 
 
De går bra nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0