fredag, lördag & söndag

Min fredag började med Ainos BBC, och fy sjutton vad det var jobbig, men så skönt efteråt alltid. Kan bara konstatera att Aino är lätt bäst på att hålla jumppatimmar.
 
 
 
 
På kvällen for vi på teater (Espanjan kärpänen) och den var riktigt rolig! Man fick skratta mycket iallafall. Mitt sällskap bestod av Josefina, mamma, moster och moffa. Tack för teatern mami!
 
 
 
 
En bild före teatern på mig och Josefina.
 
 
 
På kvällen körde v spontan utgång med Niksu, Janina och Josefina. Tack tjejer för en super kul kväll!
 
 
På lördag var jag på Sportis match tillsammans med Kirsi, och därifrån fortsatte vi ut en stund till Mällis. Jag var dock hemma redan före klockan 22, eftersom jag skulle stiga upp klockan 7 på söndag morgon. Men hade en super mysig lördagkväll då jag inte träffat henne på länge. 
 
 
 
 
Någon ur mitt lags snapchat. Minns inte vems, hihi. Här är hela vår förening!
 
 
 
 
Bestämde mig före uppvisningen att jag bara sminkar mig lite, och lagar röda läppar istället. Jag tycker själv det blir för mycket om man både har mycket ögonskugga + någon stark färgs läppstift.
 
 
 
 
Iron & Platinum
 
 
 
 
Vi for med Laura på kvällen till gymmet för lite massage + venyttely. Så avslappnande! Efter 20 någongång kom ännu Janina, Niksu och Bia hit. Vi åt tortilla och kollade Solsidan. Toppen avslutning på en toppen helg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så snygg och rött läppstift passar bra till dig!

2015-11-26 @ 00:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0