Frågestundens svar

Sku du rekommendera karhunkierros? :)

 

 
 
 
Jag minns inte om jag svarat på den här frågan tidigare, men ja! Jag skulle rekommendera karhunkierros, det var super skönt att vara ute och vandra i naturen och andas in den friska luften! Det var så fin natur, och man tänkte inte på några bekymmer ute i skogen.
 

Hur många år har du studerat?

Mitt fjärde år började nu i höst på ÅA, och som bäst håller jag på att skriva kandin. (bättre sent än aldrig, haha!)

 

Vad vill du jobba med i framtiden?

I framtiden så vill jag jobba inom barnskyddet iallafall som det ser ut nu, mer exakt än så kan jag inte svara. Ett annat alternativ jag skulle kunna tänka mig att jobba med skulle vara på ett barnhem.

 

Är du med i cheerleading ännu?

Japp de är jag, och på fredag har vi tävlingar i Uleåborg.

 

 
 

Ett jobb du inte skulle kunna tänka dig att jobba med?

Jag skulle nog inte mera jobba i butik, iallafall inte i kassan. Jag tycker det är tråkigt och jag fick ont i skulderbladen och nacken av de. 

 

Var köper du dina kläder? :)

Jag köper mina kläder där var jag hittar såna som jag tycker om, kanske oftast i Aukia. Men gillar också H&M, Gina Tricot och Lindex. Det beror helt på.

 

Hur sminkar du dig till vardags?

 

 
 
Då jag sminkar mig till en vardag, använder jag oftast foundation, puder, solpuder och ögonbryns penna.
 

Vad studerar du och var?

Jag studerar socialpolitik på ÅA.

 

bästa resan du varit på?

 

Jag har varit på många bra resor, så det blir svårt att välja en. Men om jag måste välja en, så är det nog Ayia Napa 2009. Det var min första utomlands resa tillsammans med mina vänner, och jag tror den fiilisen är oslagbar. Vi hade bestämt oss för ett party resemål, och Ayia Napa såg vi utan tvekan som det bästa alternativet. Några äldre bekanta hade varit på Ayia Napa förr och de berättade för oss att det var grymt. Jag fyllde 17 år på den resan, så fick också fira min första födelsedag utomlands, allting var nytt, vi var unga och var inte rädda för någonting. Vi köpte VIP-pass och i det ingick typ en fest varje dag. Så det blev fest för hela slanten! På den resan gjorde jag också min första tatuering tillsammans med min bästa vän Lillis. Jaa det var på alla sätt en helt grymt kul vecka, som jag aldrig kommer glömma!
 
 
 
 
Två bilder från resan!
 
Favorit höstoutfit?
 
Till mina favorit outfittar på hösten hör nog halsdukar och mysiga koftor.
 
 
Vad har du för framtidsplaner?
 
Jag är inte så bra på att planera, heh! Men mina planer just nu är att få studierna undan iallafall som prioritet 1.
 
 

Vad är ditt drömresemål?
 
Två ställen som jag alltid har velat åka till är Capri (en ö som hör till Italien) och Hawaii.

Vad söker du efter i en potentiell boyfriend?
 
En potentiell boyfriend ska till sättet vara: pålitlig (super viktigt), snäll, ge uppmärksamhet, vara kärleksfull, och vara rolig med bra humor. Till utseendet ska han helst vara lång och se bra ut. Men personligheten är nog ändå viktigast!

Var ser du dig själv om 10 år?
 
Om 10 år är ag 33 år, ja då hoppas jag att jag har ett jobb som jag trivs med och egen familj.
 

Hur ser en träningsvecka ut för dig?
 
Ingen träningsvecka ser aldrig nästa likadan ut. Fyra dagar i veckan har vi cheerträningar 2 timmar åt gången. Där på är jag ofta på lenkki med någon av mina vänner, någon kväll i veckan. Och sedan har jag några favorit timmar på gymmet som jag brukar gå på som spinning, bodyattack,  bodystep, bikinibootcamp, och core typ. Med alla dessa timmar hinner jag oftast inte när vi har träningar så många gånger i veckan. Men om jag jobbar mindre, och beroende på träningstider så får jag nog alltid in gymmet minst 3 gånger i veckan. Försöker ofta en dag också träna ben och armar enligt programmet som min PT lagade åt mig, men på senaste tiden har jag helt enkelt inte hunnit. Och 1-2 dagar har jag vilodag och gör ingenting annat än en lätt promenad typ.
 
 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0