Årsresume

 
 
 
Vi firade det nya året i Helsingfors med fina vänner! ♥
 
 
 
Platinum 2015 blev valt!
 
 
 
Från någon av de första träningarna
 
 
 
Middag
 
 
 
Spontan utgång med Eve
 
 
 
 
Samma utekväll
 
 
 
Träningar med juniorlaget Iron
 
 
 
Världens bästa Fanny
 
 
 
 
Jobb på sjukhuset
 
 
 
 
Mys i Köklot
 
 
 
 
Vi firade Eves födelsedag
 
 
 
 
 
Hade tematräningar
 
 
 
 
Körde utgång med föris på Kanttis
 
 
 
Bästa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mys med världens gosigaste Ade!
 
 
 
 
Kalajoki på vändagen med fina vänner.
 
 
 
 
Fastlaskiainen.
 
 
 
Och Fastlaskiainen sitz
 
 
 
 
 
 
 
 
Relax loma med mommo i Spanien
 
 
Lekparks chill med denna söting
 
 
 
 
Biokväll med Janina
 
 
 
 
 
Glad har jag iallafall varit, och mått så otroligt bra!
 
 
 
 
 
 
På bilden ovan ser ni VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER! Ni betyder så otroligt mycket till mig, och ingen vet lika mycket som ni. Ni är bara guld och jag älskar er så mycket!
 
 
 
Min baby
 
 
 
 
Sami Hedberg med Emilia
 
 
Tammerfors besök
 
 
 
Platinum
 
 
 
 
Valborgsmässoafton och 2 favoriter!
 
 
 
 
 
Relax kvällar
 
 
 
 
 
 
 
Vår uppvisning med cheerleadingen!
 
 
 
 
Finaste syster!
 
 
 
 
 
Helsingfors i maj
 
 
Royals första spel!
 
 
 
 
Emilias examensfest
 
 
 
Jag blev överraskad av mami!
 
 
 
 
Sötnosen växer hela tiden så mycket och i rasande fart!
 
 
 
 
 
Sommaren kom äntligen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Bästa Fanny var i Vasa en vecka i juni, hon åkte i slutet av mars till varmare breddgrader.
 
 
 
 
Terasshäng
 
 
 
 
 
 
Det regnade typ hela midsommaren, men det gjorde ingenting!
 
 
 
 
 
 
Nya pyramider
 
 
 
Härliga sommardagar
 
 
 
 
Min härliga bästaste vän var i Vasa
 
 
 
 
Adelinas första dag på stranden någonsin
 
 
 
 
Utgång i Tammerfors
 
 
 
 
 
Royals matcher
 
 
 
 
 
 
 
Borgå
 
 
 
 
Vi firade Inas 25-års dag
 
 
 
 
Vi firade min födelsedag
 
 
 
 
 
 
 
Kräftskiva i augusti
 
 
 
 
 
 
 
Sommarkvällar, typ bästa som finns
 
 
 
 
 
 
Sirpa, min faster blev 50!
 
 
 
 
 
Syster och pappa
 
 
 
Halarutgång
 
 
 
Kalender fotografering
 
 
 
 
På gymmet har jag också hunnit vara!
 
 
 
 
I slutet av september åkte vi till Ruka!
 
 
 
 
Har lärt känna Lotta och hon är så härlig ♥ så glad för en vän som henne!
 
 
 
 
 
Den fina hösten kom också till Vasa!
 
 
 
 
I oktober var vi ute i världen
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Halloween
 
 
 
 
 
 
Teater
 
 
 
 
Shopping
 
 
 
 
firade Finlands självständighetsdag med laget
 
 
 
Utgång efter FM i Helsingfors
 
 
Pepparkaksmys med Juliette och Kirsi
 
 
 
 
 
 
Utgång med bla Emmi & Ina. Emmi har jag också lärt känna förra året, en toppen fin vän där med!
 
 
 
 
 
 
 
Julafton firades med familj och släkt
 
 
Året 2015 var ett av det bästa hittills! Jag var lycklig, jag spenderade mycket tid med min familj och mina vänner, ni är guld! Jag vet redan nu 2016 kommer bli ännu bättre, och jag ska inte bekymra mig för små saker mer eller för saker man inte kan påverka. Dessutom kommer jag inte vara i någon kontakt med personer som får en att må dåligt! Sprid kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0