Mobil inlägg

Har inte bloggat på nästan en vecka igen. Jag gör hela tiden någonting. Känns som att jag aldrig hinner vara ensam och öppna datorn. Senast jag har hunnit vara på datorn är då jag bloggat senast, så nästan en vecka sedan. Har inte hunnit ha egentid på länge och undrar när jag kommer hinna ha det helst? Ibland känns de så svårt att hitta tid för allt och ändå känns de som att vissa saker får lida fast man försöker hinna med allt. 

Idag tänkte jag att jag måste bara få slappna av en stund så jag tog fram spikmattan och låg på den och lyssnade på lugn musik (tills jag somnade). Sov säkert i en timme på spikmattan och det var så rentouttavaa och jag orkade på träningarna mycket bättre. Nästa vecka ska jag planera min tid och vad jag ska göra och när så jag hinner få in tid för mig själv bara, att få koppla av och ta det lugnt. Det är viktigt för att man ska må bra och orka med allt. 

 








Bilder från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0