Back to vardagen

Jag är tillbaka i Vasa och har också påbörjat sommarjobbet. Jobbar i sommar 93% så har en extra ledig dag på listan, så jag har istället 7 dagar ledigt på tre veckor än 6 som är det vanliga. Passar bra för mig!
 
Det var inte så skönt att komma tillbaka på onsdag hem. Hade inte lyft ett finger sedan lördagens förfest, och så såg det också ut hemma. Så genast jag kom hem fick jag börja städa. Fy fan. Nu glänser min lägenhet och man kan bo där igen. Min tvättmaskin som varit död i en vecka funkar också finfint igen, så behövde inte anlita någon huoltomies. Igår hade jag också jävligt ont i magen, satt på jobbet typ i två timmar och gjorde inte så mycket.
 
 
 
Tack till min fina bästa vän som jag bodde hos i huvudstaden.
 
 
Dessutom är jag super glad, har hittat en massör som äntligen är bra! Har prövat många olika men inte vart riktigt nöjd med någon. Men nu, mina nya massör är toppen! Då man går till massören tycker jag det är viktigt att man tar i ordentligt och använder hårda tag, det har iallafall bäst effekt på mig. Min rygg och mina axlar mår mycket bättre genast efter en gång, fast de nu just känns som att jag har ett stort blåmärke i ryggen. Får hoppas min huvudvärk är ett minne blott snart. Happydays :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0