only miss the sun when it's starts to snow

 
Den nya veckan har börjat rätt så trögt, och det beror ju endast på att jag var ute på lördag. Jag är alltid såå trött på måndag om jag är ute på lördag. På lördag var det Fannys avskedsfest så de var lätt värt de att vara trött i början av veckan. Igår jobbade jag 10-17, var på attack, på cheerträningarna och så träffade jag ännu på kvällen Fanny, Niksu, Gabi, Janina och Emilia över en kaffe. Kommer sakna Fanny såå mycket! ♥  
 
Idag har jag jobbat från 7-14, powernappade genast jag slapp hem till klockan 17, träffade Gabi och gymmade med henne, vi var på RPV, sen har jag också rett upp lite i min lya eftersom jag inte har sovit här på nästan en vecka. För övrigt har jag denna vecka 6 dagar jobb, 6 dagar cheerträningar (inklusive träningslääger ihelg) och så ska jag ännu hinna med deadlines och gym. Så de kommer vara fullt upp! Laddar upp bilder från lördagen genast jag har tid över.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0