Nu just

är jag faktiskt riktigt jävla lack, rent ut sagt.
Jag har länge haft problem med axelområdet att de är jumissa osv. På torsdagen gjorde vi pyramider på träningarna och jag vaknar upp igår med att ha så jävla ont i ryggen, axlarna skulderbladen osvosv. Det värker hela dagen och jag äter värkmedicin (som jag oftast brukar undvika och inte ta i "onödan". ) Det tar ont i ryggen av att bara stå och gå och vara. Plus att de svindlar och jag har haft sån jädrans huvudvärk, (vilket jag aldrig har) och den bara fortsätter. Denna helg har vi dessutom träninghelg, och igår hade vi första träningen (akrobatik träning). Det ända jag kunde göra var värma upp och loppukunto. Och förståss hjälpa alla andra. Men skulle inte fått på tanken helst att börja göra några volter.
 
Idag tränar vi från 14-20, så får se hur de kommer gå. Jag förstår bara inte hur de alltid kan vara något. Alltid.
 
 

På måndag tänker jag beställa en läkartid. Och jaa jag vet att bland annat pyramider inte är det bästa för ryggen, men har aldrig förr haft det här problemet och jag har ändå hållit på med cheerleading i över 10 år.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: daniela

ja sku rekommender att du beställer tid åt fysioterapeut iställe, tror en sån kan hjälpa dig bättre me ditt problem :)

2015-03-29 @ 15:06:00
URL: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0