Mobil inlägg

De är ett tag sen jag gjorde ett mobil inlägg. Men jag är inte hemma och har inte min dator med så. Det har varit en super tung vecka bakom. Har haft sex dagar jobb och träningar varje dag utom på tisdag. Ihelgen har vi haft träningsläger, så vi har tränat på fredag i två timmar, igår (lördag) i sex timmar och idag i två timmar. Vi har fått mycket gjort och lärt oss nya saker. Jag kan berätta åt er att de var så tungt att stiga upp ur sängen idag, det värkte i hela kroppen och det kändes på dagens träning. Veckans tränigssaldo i cheerleading är 15,5 timmar. Men det känns helt toppen! Och vi har så bra lag <3  


Swedish falls


Matpaus igår 


Nu kan vi ta emot en ny vecka med bra fiilis! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0