ingen bra start på veckan

 
På måndag började jag dagen med gym, fast jag hade redan då jag vaknade 0 motivation att dra till gymmet och övervägde att bara stanna hemma. Men jag tänkte att om jag far dit så då får jag motivation. Var 15 minuter på springmattan och hade bokstavligen inte lust att göra något.
 
 
 
Satt mig ner i soffan och drack kaffe istället och gick hem. Så dagens saldo blev 15 minuter gym. Haha! Jag vet att om man inte har motivation med gymmet så får man bäst motivation att dra sig dit. Men de hjälpte inte helst på måndag.
 
 
 
 
Måndag och tisdag var annars också helt kassa dagar, hade "hermot kireellä" (som man säger på finska) HELA tiden, och allt som aldrig annars sku störa mig, störde mig. På tisdag kväll var jag på lenkki med Emilia och vi sprang 8 kilometer. Det var riktigt skönt enda tills jag vaknade upp på onsdag morgon, och nu har jag haft så ont i högra sidans fotbotten, och i vristen. Det tar ont bara jag går så de blir knappast någon träning på hela resten av veckan. Var igår och tittade på cheerträningarna, och de är super viktigt att få allt i skick till nästa vecka eftersom vi kommer ha 6 träningar. Jag är såå trött på att hela tiden ha någonting, och speciellt med fötterna.
 
Det här blev ett inlägg var jag bara klagar, men alltid kan inte allt vara bra. Inte för någon. Och det här är som tur ganska små problem!
 
 
 
 
 
Nu ska jag hoppa upp från sängen och hämta Niksu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0