Trötter

Är sjukt trött. Har sovit lite hela förra veckan. I genomsnitt 5h/natt. Och jag är oftast på dåligt humör om inte får sova minst 8h/natt. Det har nog också varit eget val vissa nätter att sova mindre, men det gör absolut ingenting eftersom det varit såå värt de! Idag då klockan ringde så utan att skämta fick jag inte upp mina ögon ordentligt på typ 10 minuter. Haha, har inte feelat så på länge! Nå slapp iallafall till jobbet och nu är det bara att kämpa sig igenom dagen, då jag slutar ska jag ta en väl förtjänt powernap. I väntan på det alltså.
 
 
 
Bloggar mer om helgen senare ikväll, saknar också min favorit bebis Ade ♥

Kommentarer
Postat av: Lillis

Aaw<3 me tullaan vkl vaasaan ja ollaan viikko! :))

2015-06-01 @ 11:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0