Städ dag

Förra natten var jag hos pappa och sov. Har sovit så dåligt på senaste tiden och tänkte att jag måst få sova en natt i ett kolsvart rum för att sova gott. Innan jag somnade igår hade jag Salatut elämät marathon, hade missat en veckas avsnitt, somnade vid 1-tiden och vaknade klockan 11 idag då pappa kom hem på lunchpaus. Steg upp, åt morgonmål och körde därefter hem för att börja städa i min lägenhet. Har städat i 5 timmar och kan säga att nu är det rent här om någonsin. Så skön känsla!
 
 
 
Pink power!
 
 
 
 
 
Kommer blir så skönt att hoppa ner i nya lakan, som Niksu böt åt mig, hehe.
 
 
 
Jag och Niksu for senare ut och gå och bestämde oss för att fa och hälsa på Janina. Vi avslutade kvällen med att fara ut och köra tillsammans med Emilia. Tre guldtjejor ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0