Carpe diem

Jag kom just på att jag har glömt att leva efter mitt motto, carpe diem - fånga dagen. På senaste tiden har mina dagar sett ut så att jag jobbat, tränat, ätit, sovit och väntat typ. Väntat på det dagar då något mer kul händer, eller väntat på att sommaren ska börja på riktigt. Senast igår skrev jag att jag väntar på helgen eftersom att de händer en massa kul då, och ja det är sant, MEN man borde komma ihåg att leva och njuta av den dagen som är på gång just då. Redan nästa vecka är det midsommar och det betyder att över halva juni har passerat förbi och för mig känns det som att sommaren inte ens har börjat. Om man hela tiden väntar på något som ska hända så kommer sommaren att gå förbi super snabbt. Nu ska jag försöka börja leva mer i den dagen som vi lever i nu och få allt ut av den och sluta vänta.
 
 

Gammal bild
 
Kom ihåg att fånga dagen och njuta av stunden ♥

 

Kommentarer
Postat av: josefina

bra skrivet, borde tänka mer på dedä själv också.. :) <3

2015-06-10 @ 11:22:52
URL: http://jsfina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0