Thursday



Dagen började idag med gym, 


och morgonmål på gymmet. Tränade armarna och därefter satt jag i infrarödabastun i en halvtimme typ. 

Senare har jag städat och det är ännu heller inte färdig städat. Ska imorgon stiga upp tidigt och tvätta byk, dammsuga och tvätta golven. Sen är det klart. Det svåraste med att städa är att få motivation till att börja. Satt idag i cirka en halvtimme och funderade på var jag ska få motivation och med vad man ska börja. Alltid då jag städat klart bestämmer jag mig för att genast städa efter mig eller sätta kläderna tillbaka iskåpet  om jag inte använder de men... Nu ska jag försöka hårdare. Tack och godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0