Mobil inlägg



Min första fiilis då jag vaknade var att vafan, ringer klockan redan. Tog typ 15 minuter att förstå att jag måste stiga upp och dra till jobbet. Hoppade i duschen, fixade snabbt, körde via Shell för att köpa en battery och till jobbet. Efter första halvtimmen var jag ren rätt så pigg. Dagen gick snabbt och jag hade kul på jobbet. Det bästa med mitt jobb är nog arbetskompisarna. De är guld. Har skrattat så mycket idag att mina magmuskler blev sjuka av bara de.   Efter jobbet låg jag och vilade en stund och for sedan iväg till gymmet för att träna lite för mig själv först på gymsidan och sen på bodystep som Aino och Jenni höll. Så sjukt bra pass och salen var smockfull. 



Dagens instagram update. På cheer träningarna hade vi en gäst Märta från X3M. Hon testade på cheerleading för första gången och skulle göra en radiosändning av de. Den kommer väl sändas på söndag om jag förstod rätt och de skulle komma nåt litet videoklipp också av de. Så får se senare va de blev till. Märta var duktig och det var kul att ha lite omväxling på träningarna. Nu är jag så jäkla trött så jag ska sätta bort telefonen och börja sova! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0