X

Denna vecka har hittills bestått av allt de vanliga som vardagen innehåller; jobb, skola, gym och cheerleading i stort sett. Måndag och tisdag har jag jobbat. På måndag träffade jag också E och sedan hade vi träning på kvällen.
 
 
 
Igår då jag slutade jobbet var jag på lenkki med Laura & Niksu.
 
 
 
Vi var in en sväng och hälsade på Gabi då vi gick förbi.
 
 
 
 
 

Började dagen med några selfien, sedan mötte jag upp G för lunch.
 
 
 
13 befann jag mig i skolan på årets första föreläsning. Vi hade presentation och den gick toppen, och vi fick bra respons. Är så nöjd! Vi opponerade också ett arbete, och det är svårare än man kunde tänka sig. Jag är så himla dålig på att hitta negativa och dåliga saker.
 
 
 
Vi var också på gymmet med Gabi på eftermiddagen och nu har jag just sluppit hem från kvällens träningar, som var as bra! Vi lärde oss nya saker och de gick så bra! Nu kan jag gå och sova glad, för att orka vakna på morgonen.

Kommentarer
Postat av: daniela

dendär vita mössan e jättefin! :)

2015-01-26 @ 15:35:14
URL: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0