PLATINUM 2015

Igår var de karsinnat på roparnäs skola till representations laget Platinum. Jag har gått och funderat i över en månad vad fan jag ska göra, delta i karsinnat eller inte. Eftersom de tar super mycket tid att vara med. Har dessutom studier på heltid, jobb, jag vill gå på gymmet och sen måste man ju hinna med det sociala livet också. Nåja då de var sista anmälningsdagen till karsinnat så anmälde jag mig och tänkte nu fan, en säsong till. Jag måste slippa på tävlingsmattan en gång till. Så jaa jag var igår på karsinnat och är nästa säsong i Platinum och jag är så glad jag bestämde mig för att fortsätta. 
 
Och så är de ju, man har tid till de man vill :) 
 


Mitt spagat finns de ju att förbättra på, har blivit så styv då jag inte har stretchat alls! Mitt nyårslöfte är att börja stretcha regelbundet och speciellt på båda sidornas spagat! (jag med rosa shorts och rosa t-paita!) Haha, skäms lite då jag ser på denhär bilden! Men idag börjar jag med stretschningen och tänker stretcha minst 1 minut spagat varje dag och på båda benen. Laddar upp en ny bild hit då jag fått resultat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0