ny vecka och nya möjligheter

 
(Bild på Iron & Platinum)
 
Vilken bra start på veckan det varit! Igår började jag veckan med att jobba, efter det hängde jag med fina Fanny, och jag powernappade dessutom på en och en halvtimme. Jag var så trött och det var så skönt att få sova powernap. Igår slapp jag på attack för första gången på super länge, eller jag har varit rätt så ofta på söndags attack, men inget slår Ainos timmar! Genast efter det fortsatte jag på cheer träning, vi tränade tillsammans med juniorernas represetations lag Iron var bland annat var min älskling Nessa tränar. Jag var på strålande humör efter träningen eftersom vi gjorde akrobatik i nästan 2 timmar, och det gick helt super bra för min egen del.
 
 
 
Min uppdatering på IG efter gårdagens träning! (Några stavfel märker jag nu, men de gör ingenting). Cheerleading är bland de bästa jag vet, och jag bara väntar på morgondagens träning!
 
 
 
Hoppas ni får en fin vecka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0