Mycket på gång nu

Det är ganska mycket på gång nu. Det här är sista veckan jag jobbar fulla dagar, och från och med nästa vecka ska jag bara satsa på skolan och jobba nu som då. Har så mycket att ta tag i med nya kurser, skriva kandi och så vidare. Jag har så gott som varje dag fullspäckat program och hinner inte tänka på att det blir tråkigt. Hinner typ hem och sova endast och är hemma sent på kvällen oftast. Kommer faktist bli skönt att studera igen. Har haft paus på typ 2 månader.
 
 
gammal bild
 
Annars då? Joo jag har typ varje helg också inför hela nästa månad planerad, och det kommer hända en massa kul nu i slutet av januari och i hela februari så tiden kommer gå fort. Berättar mer närmare då det händer nåt, kan inte avslöja för mycket redan nu! Måste också försöka hitta tid för familjen. Dagarna har oftast gått ut på hittills i januari att jobba, gymma och dra på träning på kvällen. Helgerna har inte varit så planerade hittills men nu är också de fullspäckade. Från och med nästa vecka ska jag också göra schema hur jag ska plugga och när jag ska göra vad. Så de fullspäckade programmet fortsätter!
 
 
gammal bild från gymmet
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0