Årsresumé

Januari:
 
 
 
 
 
Vi firade det nya året!
 
 
 
De var inflyttningsfest på Penthouse!
(Jag har tydligen varit dålig på att ta bilder i januari. Hittar inte fler på min dator och har inte bloggat då heller så mycket)
 
Februari:
 
 
 
Vi var och bowlade med laget, jag minns att jag tog denhär bilden före det.
 
 
 
 
Utgång
 
 
 
Mer utgång
 
 
 
 
Lunchdate.
Var så dålig på att ta bilder i början av året.
 
 
Mars:
 
 
 
 
 
 
Fest
 
 
 
 
 
 
Ny telefon...
 
 
 
... som jag lyckades ta sönder efter en vecka.
 
 
 
 
 
 
Hockey med tjejerna, och förstås vessaselfie!
 
 
 
 
Pampasvecka!
 
 
 
 
 
April:
 
 
 
 
 
Vi var på sminkskola med F&G
 
 
 
Morris var hos mej hoidossa
 
 
Häng med mina ♥
 
 
Häng i tornet.
 

 
Fannys villa
 
 
 
 
Påskfirande
 
 
Påskbrunch
 
 
 
Utgång till pullowaild
 
 
 
 
 
Vårfiilis
 
 
 
 
 
Valborgsmässoafton
 
 
Andra maj åkte vi med Fanny till Alanya
 
 
 
 
 
 
 

Vi hade en super skön och avslappnande vecka i värmen ♥
 
 
 
 
 
 
UV-party på Ollis
 
 
Chill med min bästa vän
 
 
 
 
 
 
 
Njöt av de varma majvädret i Köklot
 
 
 
Det var så varmt i maj redan!
 
 
 
Vi firade Josefina som blev 20
 
 
 
Och Fanny som blev färdig!
 
 
 
 
Vi hade våruppvisning med cheerleadingen!
 
Juni:
 
 
 
 
Vi firade Fanny som blev restonom!
 
 

 
 
 
Utekvällar
 
 
 

 
 
Powerpark
 
 
 
 
 
 
 
 
Midsommar
 
 
 
Strampen häng.
 
 
 
 
 
 
Janina blev konfirmerad.
 
 
Juli:
 
 
 
 
Terasshäng.
 
 
 
Hoviska och finaste Jessica
 
 
 
Strampen
 
 
 
 
 
Villaliv
 
 
 
Faros
 
 
 
 
Bästa vänner
 
 
 
 
 
Selfies
 
 
 
 
 
 
 
 
Vänner och utgång
 
 
 
 
Sommaren är lätt den bästa tiden på hela året
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fest på Ayia Napa med världens bästa vänner i en vecka
 
Augusti:
 
 
 
 
 
Maxmo med Janina & Vanessa
 
 
 
Vi firade min födelsedag
 
 
Ollis, var vi stötte på släkten
 
 
 
Royals matcher sommaren igenom
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Åbo och kryssning, lätt en av de bästa helgerna på hela året
 
 
 
 
 
 
 

Jaanas möhippa
 
September:
 
 
 
 
Och studielivet började
 
 
 
Lördagsfeelis
 
 
 
 
 
Royals finalmatch
 
 
 
 
 
Och så var det dags att fira Royals seger
 
 
 
 
 
 
Köklot
 
 
 
 
 
Fina Jaana och Aksu
 
 
 
 
 
 
Vepsus match var på schemat
 
 
 
 
Fondis
 
 
 

Skolarbeten
 
 
 
Sportis match
 
 
 
 
Oktober:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oktober började med studieresa till Milano
 
 
 
Tror jag for på årets andra föreläsning efter Italien resan, hah!
 
 
 
Har tydligen inte tagit några gymbilder förrän i oktober. Hehe.
 
 
 
Relax
 
 
 
Plugga plugga
 
 
 
 
 
Färgade brunt
 
 
 
Firade Niksus födelsedag
 
 
 
 
 
Var till Tammerfors och kollade på Lillis bebis
 
 
 
 
 
Firade Jonttu som blev 25
 
 
 
Vann LL-pipon med Laura
 
 
Ellen
 
 
November:
 
 
Match med Fanny
 
 
 
 
Moffa blev 80
 
 
 
Utgång med tjejerna
 
 
 
 
 
 
Fredag med Gabi
 
 
 
Vanessa
 
 
 
Fina Vasa
 
 
Kaffe med Gabi
 
 
 
Gym
 
 
 
Glögg och
 
 
middag.
 
 
 
Estenomernas modevisning.
 
 
 
Finaste
 
 
 
Kaffe med Laura och Ellen
 
 
 
Gym
 
 
 
 
Jag har tydligen blivit bättre på att ta gymbilder först i slutet av året.
 
 
 
Vi firade Gabi
 
December:

 
 
Började med att jag blev sjuk
 
 
 
 
 
Pepparkakor med Nessa
 
 
 
Bio med Janina och Vanessa
 
 
Sista veckan innan jullovet drog igång
 
 
 
 
Helsingfors helg
 
 
 
Selfies
 
 
 
Adelina, Lillis och Juho på besök
 
 
 
Julafton
 
 
 
Juldagens utgång
 
 
 
Nytt år!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0