always there with a smile

 
 
Ihelg har jag hunnit med massage, och kan konstatera att jag har helt jumissa ryggen och nacken. Har bara försökt vila nu så de blir bättre.
 
 
 
 
 
 
På fredag var vi ute och åt med Fanny & Kirsi, hann med några selfien innan det.
 
 
 
De blev kaffehuset august, de var otroligt god mat där!
 
 
 
 
Förrätt.
 
 
 
Huvudrätt.
 
 
 
Efterrätt.
 
 
 
 
 
På lördag var vi på sportis match. Det var nog lätt den mest spännande matchen hittills. Otroligt grym fiilis på kopparön!
 
 
 
Efter matchen var de så jäkla långa bilköer så passade på att ta lite bilder. Senare på kvällen träffade vi Topi.
 
 
 
Idag började morgonen med jobb. Jag var så himla trött då klockan ringde och visste inte alls hur jag sku slippa upp ur sängen, piggnade som tur till under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0