2014

Gjorde du något som du aldrig gjort innan?

Besökte Italien
 
 
Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag gjorde några

 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Joo, två av mina bästa vänner.
 
 
Dog någon som stod dig nära?
 
Nej
 
 
Vilka länder besökte du?
 
 
 
 
Turkiet med Fanny ♥
 
 
 
 
Cypern med Fanny, Topi, Eve, Gabi och Tony
 
 
 
Italien med ett gäng från ÅA
 
 
 
 Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
 
25.7
 
Vad var din största framgång 2014?
 
Kommer inte på något speciellt
 
Har du varit sjuk eller skadat dig?

Joo sjuk, men inte haft något värre på det sättet. Men har varit mera sjuk i år än tidigare år.
 
Bästa köpet?

Alla resor och min päls
 
 

 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
På mig själv. Haha! Resor, mat, fest och kläder typ.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Mina vänner och alla fina minnen vi skapat, de är guld
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014?
 
samir&viktor-success
the script-superheroes
the script- if you could see me now
ariana grande- break free
the chainsmokers-selfie
neon2-kemiaa
magic-rude
elastinen-peggy
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 
Ungefär ganska lika som 2013
 
Vad önskar du att du gjort mer?
 
Studerat flitigare
 
Vad önskar du att du gjort mindre?

-
 
Hur tillbringade du julen?
 
Med familjen och släkten
 
Blev du kär i år?
Mjoo lite
 
Blev du tillsammans med någon?
Nej
 
Favoritprogram på TV?
Salatut elämät, SYKE och PH
 
Bästa boken du läste i år?
 
Den andra kvinnan
 
Största musikaliska upptäckten?
 
-
 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

En jacka & klocka
 
Något du önskade dig men inte fick?
-
 
Vem saknade du?
 
Ingen speciell
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
 
Vi hade picnic och sen var det konstensnatt
 
Vad fick dig att må bra?

Vännerna och solen
 
Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Buckley (han är ännu också den snyggaste jag vet!)
 
 
 
 
 
 
Största misstaget?
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0