14 januari 2015

Denhär dagen började rätt så segt. Var super trött då jag vaknade, de var en massa på jobbet som skulle göras, och det kändest som att dagen inte riktigt gick framåt, eller super segt. Har funderat på en massa med skolan, och har en hel del som borde göras vilket i sin tur orsakar stress, och då studiemotivationen är på 0 och man har hundra saker som man borde göra så vet man inte helst var man ska ta tag och börja. Jag hade faktist ingen lust att träna heller då tankarna snurrade omkring och tröttheten tyngde på. Nå tog mig till gymmet med Gabi, vi var på  RPV och timmen var riktigt kiva och genast efter det kändest det bättre. Fortsatte på cheer träningar och nu är jag igen på bra humör, eller egentligen på mycket bra humör. Mitt lag är helt toppen och de går hela tiden framåt. Har dessutom under kvällen kommit fram till att man inte ska ta allting för allvarligt me till exempel studierna utan försöka sitta ner och tänka ut hur/när och vad man ska börja med, och de ska jag försöka göra inom den här veckan, och det hjälper absolut inte att stressa. Allting löser sig ändå :)
 
 
 
 
Imorgon har jag ledigt från jobbet och jag ska inte tänka på skol grejerna då ännu, utan jag ska bara njuta fullt ut av en helt ledig dag! Börja dagen med bland de bästa jag vet, sova ut länge.
 
 
 
Kvällsbit. Nu ska jag kanske kolla ett avsnitt syke och sedan börja sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0