X

 
På måndag började jag dagen med lenkki tillsammans med Laura och Ellen, vi stannade i en lekpark så Ellen fick leka lite.
 
 
 
Bild efter lenkkin, vi lunchade med Gabi på ÅA, jag träffade Niksu i stan och på kvällen var jag på bodyattack.
 
 
 
På måndag fick jag Niksu som nattsällskap.
 
 
 
På tisdag steg vi upp vid 10, och började fixa oss.
 
 
 
 
 
 
Vi började dagen med att fa ner till fiskstranden för att kolla på pulkkatävlingarna, därefter for vi till Penthouse på mellanfest.
 
 
 
 
Sen var det dags för sitz!
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för en helt toppen kväll till alla som var med!
 
 
 
Idag har jag börjat morgonen med RPV tillsammans med Gabi.
 
 
 
 
Och som bäst befinner jag mig på bibban och ska nu börja ta itu med skoluppgifter, kommer sitta här hela dagen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0