#sundayfunday

Jag tycker att söndag är en så otroligt skön dag. Om jag själv skulle få bestämma så skulle ingen jobba på söndagar, och man sku bara göra en massa som man känner för och spendera tid med sina närmaste. Söndag är enligt mig veckans vilodag, och dagen då man ska börja förbereda sig inför nästa vecka. Jag brukar själv kolla igenom min kalender, vad som är obligatoriskt inför den kommande veckan, planera in gymmet, vilka dagar jag ska gå på nåt pass, och vilka jag är på gymsidan osv. Jag skulle aldrig kunna leva utan min kalender, eller helst komma ihåg var jag ska vara och när. Hela nästa vecka är igen helt fullproppad så veckan kommer antagligen gå rätt så fort! :)
 
 
 
Dagen började idag med hotellfrukost, toppen start på en söndag!
 
 
 
 
De var så fint väder så bestämde mig för att ta en lenkki tillsammans med Emilia, och bara njuta av de härliga vädret!
 
 
 
Fina Emilia ♥
 
 
 

Var senare på bio med Laura ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0