Skön fredag

Började min dag idag med bikini body bootcamp, och de är nog bland de jobbigaste jag vet. Vi tränade de ofta med Aino tidigare, men har säkert haft ett halvårs paus från de, och idag var jag igen. Ni som går på wasa sports club (ladies club) så ska testa de! De går varje fredag klockan 11. Jag tror att jag inte kommer slippa upp från sängen imorgon.
 
 
 
(bild från igår)
 
Efter gymmet var jag hemma och försökte göra lite skoluppgifter, behöver mer motivation.
 
 
 
 
Vi var med syster och hälsade på hos mommo och moffa senare.
 
 
 
Kvällen har tillbringats hos pappa med mat och match. Ska gå och lägga mig tidigt idag, och se om jag slipper upp från sängen på spinning imorgon. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0