Måndag

 
 
Jag förstår inte hur man kan vara så trött efter att man varit ute och festat en dag på helgen. Var ute på lördag och var dödstrött igår och sov på eftermiddagen många timmar, somnade typ 12 och sov till 10 idag, och ännu idag sov jag över 2 timmars powernap och nu är jag igen trött. Håller tydligen på och bli gammal?! Hade ingen lust för att träna idag men jag tänkte att jag inte kan vara så lat och skippa träningen för att jag varit ute på helgen, så de blev först BA 60 minuter och därpå cheerleading i 2 timmar. Dagens träning var för min egen del denna säsongens sämsta, och det berodde väl på att humöret inte riktigt var på topp som jag var dålig på att inte visa. Träningarna gick ändå i stort sett bra, och vi fick mycket gjort.
 
 
 
 
Två pyramider som vi övade på idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0