lördag och söndag

 
Vi tränade armarna och var på body med Laura eftersom vi inte hann få lapp till spinningen. Efter träningen var vi i infrarödabastun tillsammans med Fanny och Tea.
 
 
 
 
På dagen gjorde jag lite skolarbeten och på kvällen träffade jag Ansku vid Amarillo, var vi satt och åt och talade i nästan fyra timmar! Hon är så härlig och positiv alltid ♥
 
Efter Amarillo gick jag bara hem, och somnade före 11 på kvällen. Jag tänkte för mig själv att när har jag gått och sova före 11 på en lördagskväll, eller helst varit ensam hemma. Men de var rätt så skönt. Jag skulle ha haft två stycken födelsedags fester att gå på, men hade redan bestämt mig för att göra skoluppgifter idag, så man orkar mycket bättre med en lång nattsömn.  Hoppas mina vänner ändå hade de så kul ute i dimman!
 
 
 
Nu har jag just vaknat, och ska snart på lenkki tillsammans med Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0