And if there's life we'll see it

Sov förra natten ganska exakt 12 timmar i sträck. Satt bort telefonen lite efter 21 igår på kvällen, och vaknade idag 0900 till klockan då den ringde. Har inte vaknat en ända gång på hela natten. Så skönt! 
 
 
Morgonens snapchat!
 
 
 
Efter jobbet idag for jag genast till gymmet och böjrade med solarium.
 
 
 
 
Sen satt jag i massagestolen, har haft på senaste tiden skit ont i axlarna/skulderbladen/nacken, vilket gör så att jag får så ont i huvudet, och jag brukar aldrig ha huvudvärk. Så nu måste jag ha paus från cheerleadingen i en vecka, sa läkaren idag.
 
 
 
 
 
Två gymselfien

Kommentarer
Postat av: daniela

enlit va jag ha lärt mig e de sista man ska göra om man har ont i ryggen/nacken att vila.. Iställe borde man undersökas så att man vet va probleme e å sen se hur de kan behandlas :)

2015-02-10 @ 15:22:01
URL: http://ddanielas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0