X

Chill helg bakom, med mycket god mat! Haha. I helgen flyttade jag in på WH för att sköta Baloo. Har haft Niksu som sällskap till största delen. Har också agerat chaffis åt pappa & co. Så där har helgen gått i sitt nötskal. Men ännu före vi kommer till helgen, så var jag på torsdag och tränade benen, lunchade med Janina&Jonas, var på kaffe med Laura& Ellen. På träningar, och på fredag på bikinibootcamp.
 
 
 
Benträning
 
 
 
 
 
 
Ellen & Laura
 
 
 
 
Från torsdagens träningar
 
 
 
 
 
Niksu fixade mitt hår på lördag, om jag själv skulle kunna göra en massa olika flätor i håret så sku mitt hår säkert alltid vara flätat. Det är simpelt, men fint.
 
 
 
 
 
På lördag var jag på stan med fina Janina ♥
 
 
 
Lördagens mys outfit. Köpte den mysiga tröjan på gina tricot. Så skön!
 
 
 
 
 
Kvällen avslutades med bubbelopool & bastu. Perfekt för kropp och själ.
 
 
 
 
Från gårdagens träningar då vi firade Finlands självständighetsdag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0