Weekend

Helgen som var kändest konstigt lång, men kanske för att jag slutade jobbet på fredag redan klockan 14. Efter jobbet var jag och hälase på mummi, sen for jag till pappa, och vi for med honom och hömtade en julgran. Slutet av kvällen spenderade jag på WH tillsammans med Kirsi & Juliette.
 
 
 
 
 
 
sötnos
 
 
 
 
glögg & pepparkakor
 
Det blev verkligen en skön fredagskväll och jag fick julfiilis. Jee :)
 
 
 
Lördagsoutfit
 
 
 
 
 
Vi lunchade med Laura på stan
 
 
 
På kvällen var det på schemat middag med laget + begravningsfest på Penthouse
 
 
 
Platinum
 
 
 
For via Emmi också före vi for vidare till Fontana!
 
 
 
2 fina pinglor
 
Söndagen blev rätt så slö, sov länge, träffade vänner och släkt senare. Bra så.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0