Julstädat

 
Min fammo var alltså och städade åt mig på söndag, och det blev så himla rent och fint! Är så sjukt nöjd! Var idag och inskaffade lite nya julpynt. Bland annat den där tomten, ljuset och underlaget, + lite nya färgs bollar till mina happylights.
 
 
 
 
 
Vi ändrade också om lite och flyttade sängen andra vägen! På så sätt känns det som att jag fick mer rum i lägenheten och speciellt framför klädskåpet.
 
 
 
 
Blev genast kär i tomten då jag såg den! Såå gullig! Någon som håller med?
 
 
 
 
Jag gillar så mycket min lägenhet. Trivs så bra och det känns verkligen som ett hem. ♥ Ljus och en massa lampor måste nog vara det mysigaste som finns. Julen är min favorit högtid på hela året och jag ska njuta fullt ut så länge det varar! Kram på er alla för att ni orkar kika in här och läsa! Ni är guld :)

Kommentarer
Postat av: janina

så söt tomte, hihihi

2015-12-01 @ 14:18:10
URL: http://yae.blogg.se
Postat av: Anonym

otroligt fin lägenhet, så mysigt!! bor du inne i centrum eller?

2015-12-01 @ 14:48:54
Postat av: Anonym

Ååh så fint hem!!

2015-12-01 @ 18:22:11
Postat av: Gabbigee

ÅÅÅH så mysigt <3

2015-12-01 @ 21:10:28
Postat av: daniela

va fint du har de!!!

2015-12-03 @ 20:37:51
URL: http://ddanielas.blogg.se
Postat av: Sirpa

Så fint du har det och gullig tomte <3
I väntan på julen...

2015-12-17 @ 08:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0