Julhelgen

Julhelgen har gått så himla fort och idag har redan årets sista vecka börjat! Jag har haft en så skön jul med mina nära och kära.


Julbastu.



Chill på julaftonsmorgonen.




 Julgröt hos mummi med släkten.





Vi fick med Janina världens skönaste mysdräkt av Fanny <3 i den vill jag bo 24/7





En massa gott har vi njutit av hela helgen! 




Min snygging!



Julen är min absoluta favorit högtid.




Julbordet hos mommo&moffa.



Paketsutdelning på julaftons kvällen hos pappa.



Härliga jul <3



Julmat hos mamma på juldagen.




Några av bilderna är lånade av Josefina.
Jag jobbade både julaftons och juldagsnatten.



På julannandag var vi och kollade Sport-Hifk.




Hallen var slutsåld och det var toppen stämning i hallen!




Tack för en alldeles underbar jul till min fina familj och den närmaste släkten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0