Inspirationskälla

Jag brukar se rätt så lite på TV, serier osv. Detta bara för att jag helt enkelt inte har tid. Om jag skulle ha mer tid skulle jag se mer på TV, okej kanske inte TV, men serier. Det ända jag följer med dagligen är Salkkarit (surprise!). Då Syke kom kollade jag också på det, och Solsidan såklart. På svenska PH har jag brukat se, men denna höst har jag inte hunnit. Sen finns de vissa program man kan se på ibland, men inte några som jag följer med på de sättet. Nu då de faktist är jullov från skolan och jag inte har dödsmycket skoluppgifter ändå att laga, så nu jäklar ska jag börja kolla på min absoluta favvo serie igen, nämligen Gossip Girl! Det finns ingen bättre serie än GG och ingen skådis är lika bra som Blair! 


Bästa Blair Waldorf och hennes attityd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0