Fullproppad vecka

Lillis och Adelina har varit i Vasa nu, och jag har försökt träffa dem så mycket som möjligt fast de är svårt att hitta tid som passar båda. 



Sötnos



 På måndag var vi hem till Lauras och Köpis nya hem. De har just byggt i Sundom, och det var så fint och hemtrevligt där. 


Ellen



Adelina&Ellen



På tisdag kväll var jag ännu och hälsade på, eftersom A&A skulle åka hem på onsdag. Adelina är nog världens sötaste unge jag någonsin sett!

Annars så har jag denna vecka jobbat, träffat kompisar, varit och fixat fransarna, hängt hos både mamma och pappa, hälsat på Kirsi&Jeppe och önskat dem gott nytt år, och shoppat inför det nya året. Idag åker vi iväg till Kalajoki för att fira nyår med ett helt gäng härliga människor! GOTT NYTT ÅR! 

En årsresume kommer upp senare hit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0