every day may not be good, but there is something good in every day

Nu just känner jag mig så lost. Det finns så svåra val som borde göras och hur jag än vänder och vrider på saken så kommer jag inte fram till någonting vettigt beslut alls. Sen finns de småa val som påverkar större val osv. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv, det enda jag vet är att jag vill leva det fullt ut. Som bäst sliter jag som fan med en massa skoluppgifter och deadlines för att komma vidare, och helst få kandidatexamen avklarad. Är på god väg men det är ändå mycket på gång, och det tröttar ut en så mycket. En tent kvar (ofc den jobbigaste, men jag ska klara det!!) och sen får man hålla lite paus från skolan, och jobba istället. Någon som har bra tips på hur man ska välja rätt?
 
 
 
Det blåser alltid i Vasa..
 
Fast jag har haft en av de jobbigaste veckorna under hela året både med personliga saker, men också med skolgrejjer (känns som jag jobbat 24/7) nästan.. och så är det tävlingsvecka så pressen och stressen finns hela tiden med, så har det också hänt bra saker.
 
1.Fick inbjudan till en jobbintervju, som äger rum nästa vecka. Skulle vilja ha jobbet helt superduper mycket, men är redan glad jag kom så långt så jag slipper på intervju! :) Håll tummarna!
 
2. Gårdagens träningar var ett par av de bästa på hela året! Det gick så otroligt bra, och vi kämpade för att lyckas, och känslan då vi första gången gjorde en helt "puhdas" ohjelma, alltså att ingenting misslyckades är obeskrivlig! Lycklighetsgrad till 1000! Skulle ha kunnat börjat gråta för att jag/vi var så lyckliga och glada! FM här kommer vi! Dessutom glömmer man allt annat då man tränar, för man har inte fokus på något annat och det är otroligt skönt.
 
3. En av årets bästa helger är lätt på kommande. FM-tävlingarna är cheerleadingens höjdpunkt för hela året. På cheerleading tävlingar är det så otroligt bra fiilis, alla är glada och huvudsaken är att man gör sitt bästa, och alla lag hejjar på alla! Så glad att jag ännu en gång kommer få uppleva detta. (Berättar mer om tävlingarna efter helgen)
 
 
 
 
 
Kisaviikko, paras viikko!
Världens bästa lag och tränare ♥ Ihelgen får vi äntligen visa vad vi går för, efter alla motgångar vi haft!
 
 
 
 
Fick också hem på posten en alldeles underbar klänning idag! Nu behöver jag inte tänka på vad jag ska ha på ihelgen! Man ska försöka tänka positivt i alla situationer, för då känns allt så mycket bättre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0