Dålig start, bättre slut

Okej. Idag fick jag uppleva världens mest störande fiilis. Hade tent i statistik (som jag läst på super mycket). Jag tyckte att jag kunde den rätt så bra (för att ha mina kunskaper i ämnet då). Men då jag sitter och skriver tenten kommer jag inte på ett av de lättaste begreppen, seriöst?! Jag försökte allt för att komma på vad de betydde men de slog helt jävla tomt i mitt huve? Total blackout. Jag gjorde de andra uppgifterna imellan och tänkte att jag minns de kanske sen, men nej. Jag satt en halvtimme extra och försökte vrida och vända i mitt huvud att va fan betydde det, men förgäves. Jag svarar bara nåt och lämnade upp tenten. Då jag öppnar dörren och kliver ut från auditoriet så slår det mej som en blixt vad de betydde! Jag har aldrig känt mig lika dum och arg/störd osv samtidigt. Påriktit. Jag missade där kanske de avgörande poängen för att helst bli godkänd. SÅ JÄVLA STÖRANDE. 


Minen beskriver bra mina feels... 




Sometimes you just need to talk to the right person just to feel good again. 



Texten ovan stämmer så bra. När man talar med någon, som man inte känner så bra eller är ens närmaste vän så får man nya synpunkter på saker och ting. Man har lättre att förstå varför saker gått som de gått och det är så mycket lättare att glömma och gå vidare. Det gjorde jag idag. Jag mår så mycket bättre nu! Är så tacksam för alla fina personer som jag har runt om mig. Bara guld. 


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0