Cause I'm missing more than just your body

Jag vet inte var jag ska börja skriva eller vad jag helst ska eller vill skriva. Men nu just känns de som att jag bara vill skriva någonting för att lätta på mitt hjärta.
 
 
 
Ibland känns det som att livet bara är så orättvist. Man gör allt man kan för någon och får så lite tillbaka. Det känns helt jävla skit.
 
 
 
Så sant.
 
 
 
När man är lessen så känns det så peppande att läsa quotes, och jag vet att tid hjälper mot alla sydänsurut iallafall. Man måste bara hålla sig positiv och tänka på alla bra saker man har och på alla personer som man har runt om en som man vet bryr sig och som finns där.
 
 
 
När man är lessen så är det bäst att bara gråta om de känns så, och de är ingen vits att hålla tårarna tillbaka. Tårar och att visa sina känslor och att vara lessen, hjälper en att komma vidare.
 
 
 
 
 
 
Brukar aldig skriva nåt så super personligt här, men nu kändest de som att de behövdes bara. Det är viktigt att ta sin tid och visa sina känslor och inte hålla dem tillbaka. Vill ännu säga att jag har världens finaste personer runt mig och ni är så guldvärda. ♥
 
 
 
Nu ska jag gå och sova, och jag vet att allting känns så mycket bättre ren imorgon!
 
 

Kommentarer
Postat av: Gabbig

<3

2015-12-07 @ 22:33:46
Postat av: janina

<3

2015-12-10 @ 18:50:06
URL: http://yae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0