All good things comes to an end

Har äntligen gjort världens svåraste beslut som jag tänkt på säkert de senaste två månaderna nästan varje dag. Om jag ska fortsätta (tävlings) cheerleadingen nästa säsong eller inte. I ett skede var jag säker på att jag skulle sluta, men då säsongen började närma sig sitt slut var det inte lika självklart mera. Efter många om och men så har jag kommit fram till att jag inte kommer fortsätta med världens bästa sport nästa år mer. Cheerleadingen har varit en stor del av så gott som halva mitt liv, men nu kommer jag inte träna mer, inte iallafall på FM-nivå. Jag överväger ännu tanken på att fara med i träningslaget Rhodium, men det återstår att se. Det största beslutet var att inte delta i karsinnat till Platinum. Det känns konstigt, men på samma gång vet jag att jag väljer rätt.
 
 
 
 
 
80-tals tematräning
 
 
 
 
 
 
 
 
En av de viktigaste som finns!
 
 
 
 
 
 
 
 
Har haft en toppen förra säsong i Platinum. Vi har haft helt toppen "joukkuehenki", sammanhållning, eller laganda. Bättre kunde den inte varit, och vi har haft så himla roligt tillsammans! Jag kommer sakna dethär laget så mycket, och jag är så glad jag fått vara en del av det. Så det känns bra att sätta punkt här och fortsätta mot nya äventyr. Nästa säsong kommer bli mitt första som cheerleading coach. Jag är lite nervös, men tror de kommer bli bra! Så helt out of business är jag inte ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0