Mobil inlägg

På torsdag blev jag hela 23 år, men nej jag känner mig inte gammal ännu. Närmare 20 än 30 så, skönt! Ingen ålderskris här inte. På torsdag firade vi lite redan med Eve och Emmi. 




Instagram uppdatering på torsdag.



Konstensnatt. 

Och tusen tusen tack till alla som gratulerade mig på min födelsedag, man blir så glad! Ni är guld allihopa! Jag är så tacksam för att ha världens bästa familj och vänner <3  



Igår tillbringade jag hela dagen med pappa och co. Maria och Kenneth hade vi på besök här från Sverige! Vi picknickade bland annat på tomten, var på Bocks, åt god mat och spelade kubb i det härliga sommarvädret! 



Det var Maria och Kenneths första gång på Bocks, och min med! 




Idag kommer vi fira mer min födelsedag med mina finaste vänner <3 trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Va fina kläder du had på konstens natt! :) <3

2015-08-09 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0