Kräftfest

Sommarens lätt bästa vecka har varit nu då Fanny varit i Vasa. Har försökt hänga med henne så mycket som möjligt!
 

 
 
Finaste Janina som jag träffade på torsdag. Vi hann tala igenom allting mellan himmel och jord då vi inte träffats på ett bra tag.
 
 
 
 
På fredag var det kräftskiva på schemat!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ord kan inte beskriva hur viktig du är!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi hade en helt galet bra kräftskiva, lätt sommarens bästa fest!
 
 
 
 
God morgon! På lördag fortsatte festen från morgonen och jag tror seriöst inte jag skrattat så där mycket på hela året!
 
 
 
 
På lördagen började eller fortsatte vi?  med grillfest på WH och därifrån vidare till Fontana!
 
 
 
Inga fler ord behövs. Ni är alla guld, och gör mitt liv så mycket bättre! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0